Obserwatorzy

niedziela, 18 stycznia 2015

na ciepło

Dzisiaj "na ciepło". Nie wiem, jaka u Was pogoda za oknem, ale mi - zazwyczaj aura nie przeszkadza w byciu zmarźluchem. Wprawdzie nie lubię ubierać się "na cebulkę", swetry zakładam na gołe ciało i nie noszę rajstop  - ale czapka - to co innego. W tamtym roku poczyniłam chyba trzy można je zobaczyć tutaj. Były to moje pierwsze czapki, ale jak się okazuje - sprawdzają się idealnie. Mimo wszystko postanowiłam mojemu pacholęciu wydziergać nakrycie głowy nieco grubsze niż ostatnio (jako, że czapa dziergana była jako pierwsza, użyłam tylko jednej nici, więc była raczej "jesienno-wiosenna, niż zimowa). Pacholę uparło się jednak i nijak nie pozwoliło spruć. Tym razem powstała więc czapa baaardzo ciepła, aczkolwiek przewiewna :)


Kolory oczywiście na zamówienie :) idealnie pasujące do kurtki


Ze względu na "prześwity" została wewnątrz wzbogacona o polarową wkładkę.
Teraz nawet wiatr nie ma szans.


Gigantyczny pompon swym ciężarem przytrzymuje bezpiecznie przy ziemi, by w razie większej wichury, moje dziecko trzymało się nawierzchni.

Do czapy dorobiony został także komin.

Moja czapa nic się nie zmieniła. 

... (w końcu była idealna :)



 Wąski komin musiał jednak nabrać nowego kształtu, więc został spruty i na nowo wydziergany wg całkiem innej koncepcji. Nie ma już słupków reliefowych, co znacznie zmniejszyło jego grubość ale przez co zyskał dużo elastyczności. Zwykłe słupki z niewielkim ażurkiem idealnie się sprawdzają. Teraz nawet mróz nam nie straszny :)

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i dziękuję za odwiedziny i komentarze. 

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe komplety :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Kolory są faktycznie fajne - muszę przyznać Ci rację :)

      Usuń
  2. super, ostatnio jestem fanką pomponów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompony są fajne, pod warunkiem, że nie muszę ich nawijać i nawijać i nawijać i nawijać :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.