Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2013

Drops

Dziś wyjątkowo - rano, gdyż lada chwila zacznie się istne urwanie głowy w moim domu i najzwyczajniej nie będę miała dostępu do komputera. Dlatego też wpis ten będzie bardzo krótki i raczej ubogi zdjęciowo :)

Chciałam bowiem pochwalić się jedynie włóczkami, za które przyznam szczerze już się zabrałam. Cotton Light Dropsa. Rewelacyjne. Robótka wygląda bardzo surowo (mój M stwierdził, że jakby robiona kolorowym sznurkiem), ale o to właśnie mi chodziło. Nie widziałam jej wcześniej "na żywo", więc kupiłam przez internet kilka kolorów, w celu rozeznania :)  Teraz muszę zrobić coś malutkiego, bo szydełko aż wierci się w pudełku i rwie do roboty a na zakup większej ilości włóczki w tej chwili nie mam czasu :)


Tak więc będą podstawki pod kubeczki. 
A może macie jakiś inny pomysł? Proszę o podpowiedzi, tylko w miarę szybko, bo włóczki ubywa w zastraszającym tempie :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki, powodzenia w robótkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że trochę bałam się podczas zamawiania. Kolory w komputerze to jednak nie to samo, co na żywo. Ale jestem zachwycona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba zaryzykuję i zamówię jeszcze w innych odcieniach, bo te pastele mnie powaliły :)

      Usuń
  3. Może jakieś małe koszyczki, by z nich powstały? Bardzo mi się podobają takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczki, nieeee. Ale dziękuję za przypomnienie - chciałam na Wielkanoc wydziergać koszyczek na święconkę - całkiem spory. Chyba czas rozglądać się za schematem :)

      Usuń
  4. Wełenka ładna a podstawki dobry pomysł. Powodzenia pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a już myślałam, że zdążyłam usunąć tą etykietkę niezauważenie :) Bravo :)

      Usuń
  5. Te kolory są przepiękne! Też chcę takie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "chciałam" przez miesiąc i .... nie dałam rady dalej tylko "chcieć" - musiałam kupić :) i ... teraz mam :)

      Witam u mnie i zapraszam częściej :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.