Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2013

Wspomnienie lata

Dziś niestety nie jestem w stanie pochwalić się niczym nowym. Choróbsko trzyma, więc szydełko częściej na mnie patrzy niż ja na nie :) Udało mi się wprawdzie skończyć zazdroskę, ale ona potrzebuje jeszcze prania i drutowania (tzn. blokowania na drutach). Przyznam, że zaczęłam nawet robić kolejną zazdroskę, gdyż potrzebuję dwóch. Jak na razie, to tylko 3 rzędy, ale postępy są.

Żeby jednak nie paplać bezproduktywnie, pochwalę się niewielką serwetką, którą zrobiłam pod koniec czerwca dla znajomej. Ze względu na kolor i kształt bardzo kojarzy mi się z latem, a że jego koniec już bliski (oj jak bliski), to chyba jedyna okazja, aby wkleić zdjęcia. Robótkę wykonałam na podstawie schematu z "Moich robótek nr 5 z 2004 roku". Użyłam do niej czekoladowej MAXI.






Jak widać światło płatało figle. Kolor najlepiej (ale nie całkiem) oddaje zdjęcie nr 2.


6 komentarzy:

  1. Przepiękna ta serwetka.Od dawana podoba mi się ten wzór, ale ja zginęłabym przy nim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Azalio. Wzór, to same słupki - więc na pewno dałabyś radę. Spróbuj koniecznie :)

      Usuń
  2. Ciekawy kształt. Na pierwszy rzut oka wydaje się skomplikowana w wykonaniu, ale pewnie tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna serwetka, bardzo mi się podoba zarówno kształt jak i kolor, bardzo oryginalna :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.